Pojdi na glavo Pojdi na vsebino Pojdi na nogo

Iza Štih, flavta in Katarina Volčanšek, flavta

Flavta
Glasba
6. 11. 2025 ob 19:00 | Križanke: Viteška dvorana
Iza Štih, flavta in Katarina Volčanšek, flavta
5. koncert Mednarodnega glasbenega cikla
Iza Štih, flavta in Katarina Volčanšek, flavta

O dogodku

Mladi flavtistični talenti

Iza Štih in Katarina Volčanšek sta že vrsto let prepoznavni imeni na glasbenih tekmovanjih, kjer nizata nagrade in navdušujeta s svojo energijo. Na koncertu bosta občinstvo popeljali v svet flavte z igro, ki združuje tehnično zanesljivost, izrazno toplino in svež umetniški pristop.

Koledar

Četrtek
6. 11. 2025 ob 19:00
Križanke: Viteška dvorana
 
1. Bohuslav Martinů
Sonata za flavto in klavir
2. Benjamin Godard
Valse iz Suite de Trois Morceaux
***
3. Claude Debussy, prir. Mario Caroli
Sonata za violino in klavir v g-molu, L. 140
4. Peter Iljič Čajkovski, prir. Guy Braunstein
Arija Lenskega iz opere Jevgenij Onjegin
5. André Jolive
Chant de Linos

Nastopajoči

Iza Štih
flavta
Mateja Hladnik
klavir
Katarina Volčanšek
flavta
Mateja Hladnik
klavir

Sponzor

Več informacij

Iza Štih (2004) je s šestimi leti začela igrati flavto. Že na nižji glasbeni šoli se je udeležila dvajsetih tekmovanj, od katerih je na sedemnajstih prejela zlato ali 1. nagrado. Od šolskega leta 2019/2020 je izobraževanje nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v razredu Lize Hawlina. Med vidnejšimi dosežki so 2. nagrada na TEMSIG-u (2022), 1. nagrada in 100 točk na TEMSIG-u (2025), zmaga in osvojenih 100 točk na mednarodnem Tekmovanju Woodwind and Brass v Varaždinu, zmaga na Tekmovanju za mlade umetnike Flute Festa v Tampereju (2022), 2. mesto na Nizozemskem mednarodnem flavtističnem tekmovanju (2023), Mednarodnem spletnem tekmovanju za mlade flavtiste Nemškega društva za flavto (2024) in na Tekmovanju Flautiada 2022 v Banski Bysrtici na Slovaškem. Kot solistka se je predstavila s Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije in Simfoničnim orkestrom SNG Maribor. V letu 2024 je prejela Škerjančevo nagrado. Redno se izobražuje pri uglednih profesorjih, kot so Philippe Bernold, Christina Fassbender, Karl-Heinz Schütz, Mario Caroli, Sébastian Jacot, Adam Walker, Matthieu Gauci-Ancelin in drugi. Trenutno je študentka Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani v razredu Karoline Šantl Zupan.

Katarina Volčanšek (2002) je glasbeno pot začela v Glasbeni šoli Franca Šturma pod mentorstvom Mojce Kolar in nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri Nataši Paklar. Sprejemne izpite za študij flavte je uspešno opravila na Dunaju, v Gradcu, Linzu in Ljubljani. Trenutno zaključuje podiplomski študij flavte v razredu Karoline Šantl Zupan. Na tekmovanju Svirél je prejela zlato plaketo (2014), na EMONI - Mednarodnem tekmovanju mladih pihalcev srebrno plaketo (2015), na TEMSIG-u bronasto (2013), srebrno (2016) in dvakrat zlato plaketo (2019, 2022), leta 2022 tudi drugo nagrado, leta 2023 se je uvrstila v polfinale prestižnega Nizozemskega flavtističnega tekmovanja, 2024 je s Kvartetom flavt Inuaria zmagala na TEMSIG-u, letos pa še kot solistka. Večkrat sodeluje v različnih orkestrih in priložnostnih komornih sestavih. Bila je tudi članica pihalnih ter projektnih simfoničnih orkestrov in sodeluje z Orkestrom Slovenske filharmonije. Znanje redno nadgrajuje na seminarjih in lekcijah pri uveljavljenih flavtistih, kot so Anna Dina Björn-Larsen, Mario Caroli, Matthieu Gauci-Ancelin, Silvia Careddu, Jacques Zoon, Johanna Dömötör, Karl-Heinz Schütz, Kersten McCall, Rachel Brown, Marina Novak, Raphael Leone, Sophie Dufeutrelle, Eva-Nina Kozmus, Martin Belič in Aleš Kacjan.

Mateja Hladnik je diplomirala na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani pri Janezu Lovšetu, kjer danes deluje kot korepetitorka. Pogosto spremlja glasbenike na tekmovanjih, avdicijah, poletnih šolah, snemanjih in koncertih, kjer s profesionalnostjo, tehnično dovršenostjo in glasbeno občutljivostjo pripomore k uspehu solistov. Njeno delo sega od dela s študenti do sodelovanj z uveljavljenimi umetniki, saj jo navdihujejo z ustvarjalnostjo in glasbeno strastjo. Ustvarjalno okolje jo žene k vedno novim glasbenim izzivom, poglabljanju v repertoarje in nadgradnji lastnih interpretacij. Poleg pedagoškega dela se je uveljavila tudi kot spremljevalka pri mojstrskih tečajih in seminarjih, kjer sodeluje z uglednimi mednarodnimi mentorji.