Izjave sponzorjev

Andrej Kavšek, predsednik uprave, Zavarovalnica Tilia, d. d.

Bogastvo je zelo širok pojem in vsak si ga predstavlja drugače. Za nekatere so to materialne dobrine, dobri avtomobili, drage hiše. A na Zavarovalnici Tilia gledamo na bogastvo nekoliko drugače. Bogat je človek, ki je srečen s seboj in s tem, kar ga obdaja. Bogat človek je tisti, ki ceni človeške in družbene vrednote.

Kaj pa so družbene vrednote? Mnogi bi na hitro odgovorili – delo, posel … Pa niso le to. V okolju, ki ima tako bogato kulturno zgodovino, kot jo ima Slovenija, kultura predstavlja močen del naših družbenih vrednot. Kultura je tista, ki postavlja nekatere trende v družbi, jih podira in postavlja nova pravila družbi. Obenem pa nam omogoča duhovno rast in prijetno sprostitev.

Zato s ponosom povemo, da je Zavarovalnica Tilia letos postala glavni sponzor Festivala Ljubljana, ki vsako leto znova preseneča z zvenečimi imeni in odličnimi dogodki.

Vesel sem, da smo del te zgodbe, in upam si trditi, da bomo še mnogo let hodili po skupni poti.

 

Simon Furlan,  direktor Sektorja za marketing, Telekom Slovenije, d. d.

V Telekomu Slovenije kot dolgoletni sponzorji Festivala Ljubljana že nestrpno pričakujemo letošnje predstave, saj program Ljubljana Festivala vsako leto prinaša številne vrhunske stvaritve. Zavedamo se, da si slovensko občinstvo želi izjemnih umetniških dogodkov, zato jih podpiramo. Ne nazadnje pa je tudi kulturno ustvarjanje tisto, ki prinaša nove zgodbe, ki navdihujejo.

 

Janez Škrabec, direktor podjetja Riko, d. o. o.

Umetniški presežki in festivalski dosežki so odlike Festivala Ljubljana, ki prestolnico kulturno-umetniško bogati in jo umešča na svetovni zemljevid. V podjetju Riko prepoznavamo izjemnosti festivala, zato se mu že tradicionalno pridružujemo kot podporniki. Našo partnersko vez pa žlahtni skupna naklonjenost ruski in beloruski umetniški ustvarjalnosti, ki se občinstvu ljubljanskega festivala razkriva v najlepših možnih predstavitvah.

 

dr. Heribert Fernau, predsednik uprave, Hypo Alpe-Adria-Bank, d. d.

Kulturne prireditve imajo v Sloveniji poseben prostor. Med večjimi in najbolj odmevnimi tovrstnimi prireditvami pri nas in v tem delu Evrope je prav gotovo Ljubljana Festival, ki bo letos že 63. Je sinonim za vrhunsko izbran kulturno-umetniški program, mešanico različnih zvrsti glasbe in gledaliških nastopov, ki v poletnih mesecih združuje in zbližuje obiskovalce različnih okusov iz različnih držav. Finančna skupina Hypo Alpe Adria s Festivalom Ljubljana sodeluje že od leta 2003, letos kot sponzor Ljubljana Festivala 2015 ter koncerta opernih arij Elīne Garanče, mezzosopranistke, in Simfoničnega orkestra RTV Slovenije pod taktirko dirigenta Karla Marka Chichona, ki bo 8. julija v Cankarjevem domu. Kot podpornik kulturnih prireditev bomo poleg opernih arij sponzorsko podprli tudi prvo slovensko različico svetovno znanega muzikala Mamma Mia! v koprodukciji Festivala Ljubljana. Poleg samega sponzorstva dogodkov bomo v sklopu Ljubljana Festivala prisotni z različnimi ugodnostmi in aktivnostmi naše finančne ustanove. S tem bomo  strankam Festivala in naše finančne skupine nudili dodano vrednost poleg tiste, ki jim jo bodo prinesli brezskrbni večeri ob uživanju različnih umetniških zvrsti.

Festivalu Ljubljana pred začetkom prireditev želimo vse dobro, brezhibno organizacijo in rekordno število obiskovalcev. S svojim pestrim in raznolikim programom to lahko nedvomno dosežejo.

 

mag. Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja, Petrol, d. d.

PETROL – Ponosni podpornik 63. Ljubljana Festivala

Družbeno odgovornost v skupini Petrol vidimo kot trajno zavezo pri sodelovanju z okoljem, v katerem poslujemo. Podpora in pomoč temu okolju je vtkana v našo dolgoročno strategijo rasti. Svojo odgovorno družbeno držo dokazujemo s podporo številnim športnim, kulturnim, humanitarnim in okoljevarstvenim projektom.

Kulturno izročilo vsakega naroda se izraža v načinu človekovega življenja, v skladu s prepričanji, jezikom, zgodovino in navadami. Lepote slovenske prestolnice si ob poletnih večerih ne znamo več predstavljati brez pestrega kulturnega dogajanja.

Dolgoletna tradicija, ugled doma in v tujini in kakovostni kulturno-umetniški repertoar nedvomno odlikujejo tudi »naš« 63. Ljubljanski Festival.

Verjamemo, da se bomo vsi skupaj, vključno z organizatorjem, potrudili, da bi Ljubljančanom, Slovenkam in Slovencem ter mnogim kulture željnim turistom pričarali nepozabno poletje. Če želimo kulturo ohranjati, jo je potrebno neprestano ustvarjati in bogatiti. Petrol je z veseljem del te zgodbe tudi letos.