Tamara Gombač, violončelo in Maja Gombač, klavir
Luka Mitev, fagot

5. koncert mednarodnega glasbenega cikla

14. december 2017
19.30
Viteška dvorana, Križanke
Brezplačen vstop

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Opomba: Informacije se nanašajo na dogodek v preteklosti. Za najnovejše informacije preverite naš koledar.

Tamara Gombač, violončelo in Maja Gombač, klavir

Program:

L. van Beethoven: Sonata za klavir in violončelo v g-molu št. 2, op. 5

R. Schumann: Fantazijske skladbe, op. 73

E. von Dohnányi: Ruralia Hungarica, op. 32d

***

Luka Mitev, fagot

Ana Semič Bursać, klavir

Program:

J. S. Bach: Suita za violončelo solo št. 1 v G-duru, BWV 1007

M. Bitsch: Concertino

C. Saint-Saëns: Sonata v G-duru, op. 168

 

Tamara Gombač (1989) je violončelo začela igrati pri Luciji Kotar in nadaljevala pri Igorju Mitroviću na SGBŠ Ljubljana in se na povabilo Miloša Mlejnika vpisala na Akademijo za glasbo v Ljubljani kot izredni talent. Leta 2010 je preživela semester na izmenjavi Erasmus pri Leonidu Gorohovu na Visoki šoli za glasbo, gledališče in medije v Hannovru in prav tam nadaljevala dodiplomski študij. Po opravljeni diplomi leta 2012 je leta 2014 končala še podiplomski študij. Leta 2016 je z odliko diplomirala tudi v Ljubljani in se v letu 2016/17 vpisala v magistrski program Univerze za umetnosti v Gradcu. Izpopolnjevala se je pri glasbenikih, kot so Andrej Petrač, Valter Dešpalj, David Grigorian, Daniel Grosgurin, Rivka Golani, Aleksander Rudin, Anner Bylsma, Arto Noras, Wolfgang Boettcher, Philippe Muller, Wen-Sinn Yang in drugi. Sodelovala je s številnimi orkestri (Il gioco del suono, ProArtibus, Treppenhaus Hannover, orkestra ljubljanske in mariborske Opere, Orkester Slovenske filharmonije, Simfonični orkester RTV Slovenija) in bila članica Mladinskega orkestra Gustava Mahlerja (GMJO) v letu 2014, s katerim je nastopila na znamenitih evropskih festivalih. Med izobraževanjem je sodelovala v različnih komornih sestavih; je članica okteta violončel Hannover Cello Consort pod vodstvom Leonida Gorohova. Druga nagrada na mednarodnem tekmovanju Alpe-Adria v Gorici ji je prinesla možnost koncertne predstavitve na pomembnih prizoriščih, kot sta velika dvorana Mozarteum in operno gledališče La Fenice.

Maja Gombač (1991) je svojo glasbeno pot začela v Ljubljani pod mentorstvom Aleksandre Naumovski ter izobraževanje nadaljevala pri Saši Potisku, v razredu Hinka Haasa diplomirala na ljubljanski Akademiji za glasbo, bila na izmenjavi Erasmus na salzburškem Mozarteumu pri Imreju Rohmannu, trenutno pa je študentka drugega letnika magisterija na Univerzi za upodabljajočo umetnost in glasbo v Gradcu. Dodatno se je iz solistične igre izpopolnjevala pri profesorjih, kot so Konstantin Bogino, Igor Lazko, Aleksej Kornienko, Ruben Dalibaltayan, Oliver Kern, Aleksander Serdar, Klaus Hellwig, Uta Weyand, Grigory Gruzman; iz komorne glasbe pa pri Triu di Parma, Ani Chumachenko, Wendy Champney, Wernerju Bärtschiju, Klausu Maetzlu, Jörgu Widmannu, Wen-Sinn Yang, Valeriju Sokolovu. Je prejemnica Prešernove nagrade Akademije za glasbo v Ljubljani in dobitnica visokih odličij na državnem tekmovanju in mednarodnih tekmovanjih v Italiji, Srbiji, Španiji in na Hrvaškem, kjer je julija 2017 zmagala na mednarodnem pianističnem tekmovanju v Karlovcu. Kot solistka je nastopila s Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije, Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija, ljubljanskim opernim orkestrom, simfoničnim orkestrom mariborske Opere in Luksemburškim komornim orkestrom. Doslej je koncertirala na domačih odrih ter v Veliki Britaniji, Avstriji, Italiji, Švici, Bosni in Hercegovini, Nemčiji, Franciji, Luksemburgu in na Hrvaškem.

Fagotist Luka Mitev (1997), rojen v Postojni, se je začel učiti fagot pri očetu Zoranu Mitevu, izobraževanje nadaljeval na ljubljanskem Glasbenem konservatoriju in tu leta 2014 dobil Škerjančevo nagrado, v študijskem letu 2017/18 bo študent drugega letnika Mozarteuma v Salzburgu pri profesorju Marcu Postinghelu. Udeležil se je več državnih tekmovanj in dosegal visoke rezultate s prvimi nagradami in prejel tudi vseh sto točk. V sezoni 2012/2013 je kot finalist opravil avdicijo za Mladinski orkester Evropske unije (EUYO), v sezoni 2013/2014 je bil sprejet na njihovo poletno šolo, v poletni sezoni 2017 pa sodeloval na turneji tega orkestra. Poleti 2015 se je udeležil orkestra European Music Campus, ki je deloval skupaj z orkestrom EUYO in je imel sedež v Avstriji. Za sezono 2016 je kot glasbenik na rezervnem seznamu opravil avdicijo za sloviti Mladinski orkester Gustava Mahlerja. Je eden izmed petih finalistov projekta Za njimi stojimo, ki so igrali s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Igral je tudi kot solist s simfoničnim orkestrom češkega radia v praškem Rudolfinomu. Udeležil se je številnih seminarjev priznanih profesorjev, kot so Michael Tavernaro, Bence Boganyi, Robert Gillinger, Gustavo Núñez, Giorgio Mandolesi, Emmanuel Pahud, Stefano Canuti, Andrea Zucco, Marco Postinghel.

Ana Semič Bursać je glasbeno pot začela na SGBŠ v Ljubljani pri prof. Heleni Megušar, srednjo glasbeno šolo pa končala pod mentorstvom red. prof. Hinka Haasa. Leta 2013 je s pohvalo (summa cum laude) diplomirala na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu zasl. prof. Dubravke Tomšič Srebotnjak, leta 2016 pa zaključila magistrski študij na Visoki šoli za glasbo v Baslu v razredu prof. Tobiasa Schabenbergerja. V času študija v Ljubljani je bila štipendistka Mestne občine Ljubljana, v Švici pa jo je štipendirala organizacija Basler Orchester-Gesellschaft. Je nagrajenka državnih in mednarodnih tekmovanj. Za svoje dosežke je prejela Škerjančevo nagrado, ki jo podeljuje Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana ter Prešernovo nagrado Akademije za glasbo v Ljubljani. Sodelovala je na klavirskih dnevih EPTA in mednarodni konferenci EPTA v Ljubljani, imela koncerte v ciklih Glasbene mladine ljubljanske, recital v okviru Imaga Sloveniae – mladi talenti ter recital v okviru Solističnega abonmaja Akademije za glasbo. Kot solistka je nastopila s Simfoničnim orkestrom Konservatorja za glasbo in balet Ljubljana, orkestrom SNG Opera in balet Ljubljana ter s Simfoničnim orkestrom Akademije za glasbo. Izpopolnjevala se je na mednarodnih mojstrskih tečajih pri Igorju Lazku, Arbu Valdmi, Elisabeth Fister, Lászlu Baranyayu, Oliverju Kernu, Normi Fisher, Claudiu Martinezu Mehnerju, Nisholasu Hodgesu in Dmitriju Bashkirovu.

Pomembne informacije

Splošni pogoji