Navigacija
SLO

Vstopnice za muzikal Briljantina kupljene za prizorišče Križank je potrebno zamenjati.

J. W. Goethe: Faust

Tomaž Pandur, režija

3. julij 2018, 21.00
Križanke
29, 25 €

J. W. Goethe: Faust

Režiser: Tomaž Pandur
Priredba in dramaturgija: Livija Pandur
Prevod: Božo Vodušek, Erika Vouk 
Scenografija: Sven Jonke (Numen)
Kostumi: Felype de Lima
Glasba: Silence (Boris Benko, Primož Hladnik)
Video: Dorijan Kolundžija
Oblikovanje luči: Tomaž Pandur
Oblikovanje videa: Dorijan Kolundžija
Lektorica: Tatjana Stanič
Oblikovanje zvoka: Srečko Bajda
Oblikovanje maske: Julija Gongina
Asistent režiserja: Jaša Koceli
Asistent scenografa: Iztok Vadnjal
Asistent kostumografa: Andrej Vrhovnik
Asistent režiserja (študijsko): Jan Krmelj

Zasedba:

Igor Samobor, Henrik Faust
Brane Šturbej, Mefisto
Barbara Cerar / Maša Derganc, Gospa Mefisto
Polona Juh, Margareta
Branko Jordan, Valentin
Uroš Fürst, Vodja kabineta
Robert Korošec, Filip Samobor, Žan Perko in Matic Lukšič, kabinet

Po uspešnih gostovanjih in razprodanih predstavah na Kitajskem, v Mehiki, Južni Koreji, Kolumbiji, Španiji in drugod po svetu se na oder poletnega gledališča Križanke vrača Goethejev Faust v režiji Tomaža Pandurja, premierno izveden v koprodukciji SNG Drama Ljubljana in 63. Festivala Ljubljana. Zadnja uprizoritev v osupljivem opusu pred dvema letoma preminulega slovenskega režiserja in gledališkega maga, ki je v svoji bogati karieri režiral na vseh koncih sveta in je skupaj s svojo sestro in najtesnejšo sodelavko Livijo Pandur pomembno vplival na podobo gledališča v širšem mednarodnem prostoru, je z več kot 60 ponovitvami in najmanj 30.000 gledalci ena najuspešnejših slovenskih gledaliških uprizoritev vseh časov. Čeprav Faustova zgodba temelji na srednjeveški legendi o človeku, ki je prodal dušo hudiču, pravzaprav govori o občutkih odtujenosti sodobnega človeka in o njegovi potrebi po razumevanju sebe in sveta v širšem kontekstu univerzuma. Tomaž Pandur je Fausta razumel kot gledališko miselno enačbo, stopnje Faustovega življenja in njegovo soočenje z Mefistom pa kot poemo o fenomenologiji človeške vrste: »Zgodba o Faustu se je skozi stoletja razvila v arhetipski mit človekovih stremljenj in dilem, ki poskuša razvozlati in razumeti posameznika v njegovem nenehnem boju z dobrim in zlim. V naši priredbi in uprizoritvi Fausta zlo nastopa v množini; hudič ni več sam, prihaja s svojo družino in pomočniki, da bi še laže zapeljal in izvedel svoj znameniti mrtvaški ples. Spremljamo človeka, razpetega med nebom in zemljo, ki poskuša najti resnico in smisel svojega bivanja. In to je bistvo gledališča – da spregovori in postavlja vprašanja o najbistvenejših zadevah človeškega obstoja. Goethe namreč meni, da boj med dobrim in zlim poganja človeštvo in mu daje neomajno vero v njegovo prihodnost,« je ob ljubljanski premieri Fausta povedal režiser Tomaž Pandur.

Predstava traja dve uri in 40 minut in ima odmor.

 

Preberi več ⇓ Preberi manj ⇑
Deli s prijatelji
Nakup vstopnic

Utrinki z dogodkov

Goopti